Home | προφίλ | τουρισμός | λύσεις | συμμαχίες | επικοινωνία | full site

Τα ξενοδοχεία, συγκρινόμενα με άλλες επιχειρήσεις, έχουν 2 μοναδικά χαρακτηριστικά: από τη μια πλευρά η λειτουργία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα κτίρια στα οποία στεγάζονται και αφετέρου η επιτυχής λειτουργία ενός ξενοδοχείου είναι πολύ απαιτητική τόσο γιατί είναι επιχειρήσεις εντάσεως εργασίας με πολλά διαφορετικά τμήματα όσο και γιατί λειτουργούν σε ένα έντονα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον όπου η διαφοροποίηση και η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στα ισχυρά τοπικά χαρακτηριστικά. Προκειμένου οι παρεχόμενες συμβουλευτικές υπηρεσίες να προσθέτουν αξία στο ξενοδοχείο, είτε αυτές έχουν τη μορφή έρευνας αγοράς και μελέτης σκοπιμότητας είτε αποτίμησης είτε «μυστικού επισκέπτη» κλπ, είναι απαραίτητο να υπάρχει απόλυτη κατανόηση της ιδιαιτερότητας της ξενοδοχειακής επιχείρησης αλλά και βαθειά γνώση της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται ένα ξενοδοχείο.

Πίσω